RENDELHETŐ TERMÉKEINK
Heverő - Kanapé - L ülőgarnitúra - U ülőgarnitúra - Franciaágy - Boxspring ágy - Fotel - Lábtartó - Ülőgarnitúra szett
GYIK
1. Debrecenbe is vállalnak kiszállítást?
Igen. A kiszállítás díja 160km-en belül 250ft/km. Ezt meghaladó távolságot a Szalai Fuvar Kft. egyedi díjszabása határozza meg. Debrecenbe a szállítási költség kb 50.000Ft. Pontos árajánlathoz kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
2. Mikor vannak nyitva?
Bemutatótermünk hagyományos nyitvatartással nem rendelkezik. Amennyiben szeretné személyesen is megtekinteni kínálatunkat, legyen kedves időpontot egyeztetni velünk a megadott elérhetőségek egyikén. Bejelentkezés előtt az adott bútor helyét felmérni szíveskedjen és a pontos méreteket hozza magával, hogy érdemben tudjuk segíteni a választásban.
3. Ezt a kanapét néztem ki, csak kisebb méretben. Van esetleg?
Mindegyik garnitúránk más méretekkel rendelkezik, egyedi méretek készítését nem tudjuk vállalni. Ha nem felel meg a méret, nézzen ki egy másik típust, bármilyen színben elkészítjük, jobbos vagy balos kialakításban, felár nélkül. Esetleg írjon üzenetet, hátha hasonlót be tudunk szerezni, ami nem szerepel az itteni kínálatban.
4. Zöld színben szeretném ezt a garnitúrát. Mennyibe kerül?
Nálunk kizárólag prémium minőségű szövettípusok vannak összeválogatva, így lehetőség sincs egy olcsó, gyorsan kifakuló, repedező szövettel mellé nyúlni, legyen bármilyen extrém a színvilág. Rengeteg zöld árnyalatunk van, szöveteink többsége jelenleg felár nélkül választható. A teljes szövetkínálatunk személyesen megtekinthető bemutatótermünkben, kérésre emailben is el tudjuk küldeni az igényeinek legmegfelelőbbet.
5. Mit tegyek, ha tanácstalan vagyok, nem tudom, melyik bútor illene jobban az otthonomba?
Több éves tapasztalattal és a lakáskultúra iránti szenvedéllyel készséggel állunk rendelkezésre minden otthon-álom megvalósításában. Mindenképpen érdemes hozzáértővel konzultálni, ha még bizonytalanok vagyunk, hiszen gyakorlott szem könnyedén segíthet a megfelelő arányok és formák, színek és funkciók megtalálásában.
6. Mi történik, ha a megvásárolt bútor nem illik a lakásomba?
Előfordulhat, hogy a kiválasztott bútor mégsem felel meg az előzetes elképzeléseknek. Ezért minden kedves vásárlónknak azt javasoljuk, hogy a vásárlás alkalmával tájékozódjon cseregaranciánkról. Mivel bútorkínálatunk darabjai közül nem mindegyik cserélhető, a megvásárolt termékek egyedi elbírálás alá esnek cseregarancia tekintetében.
7. Mit tegyek, ha olyan bútort szeretnék, amit nem látok a kínálatban?
Előfordulhat, hogy jelenlegi készletünkben nem talál igényeinek megfelelő, tökéletes darabot. Ez esetben érdemes felvennie velünk a kapcsolatot, és igyekszünk további lehetőségeket felkutatni, az Ön igényeire szabva.
8. Hogyan működik a rendelés?
Személyes rendelés esetén a bemutatótermünkben segítünk a kiválasztásban és a rendelés előkészítésében, ahol széles szövetkínálatunkból is választhat. A weboldalról az online rendeléseket telefonon, illetve e-mailben történő egyeztetés után tudjuk rögzíteni. Rendelés 30% előleggel történik. Email-ben küldjük a számlát, előleg fizetése után továbbítjuk a gyártónak a rendelést.
9. Hogy működik a szállítás?
Amennyiben a házhozszállítást választja, kérje egyedi díjazásunkat, mely km alapján törénik. A házhozszállítás kapuig történik. Amennyiben városi kiszállítást kér, abban az esetben a parkolóhelyről 20 méteren belül gondoskodni szíveskedjen. Időpontra érkezik a szállítmány, rakodást nem tudunk vállalni.
Bútoraink szállítása saját autóval történik, így csak könnyen megközelíthető bozótmentes, aszfaltos úton vállalunk fuvart. Rakodó kollégánk nincs. Előzetes megbeszélés alapján, időpontra érkezünk, ahogy a vevő tud hívni segitséget, ha szükséges. Pakolást közepes méretű kanapétól célszerű 2 férfinak végeznie. Rendelés előtt feltétlen mérje meg az ajtónyílásokat, esetleg az ablakon beadás lehetőségét. Egyedi bútoroknál méretproblémára hivatkozva nincs lehetőség cserére, vagy visszavásárlásra ! Egy magas háttámlás ülőgarnitúrának jellemzően 90-cm ajtónyílás szükséges szétszerelés nélkül. Nagyobb méretű bútorainkat több részben szállítjuk, ellenben összeszerelésük gyerekjáték, az elemeket csak össze kell akasztani, legfeljebb a bútorlábakat kell csavarozni. Egyedi rendelés esetén csomagolva, készletről való vásárlás esetén csomagolás nélkül szállítjuk a bútort.
10. Hogyan működik a fizetés?
- Készletről azonnal elvihető bútoraink teljes összegét készpénzzel, vagy banki átutalással fizetheti.
- Amennyiben foglalni szeretné a kiszemelt készleten lévő bútort, a foglalás összege 20.000Ft. Foglalni egy adott bútort 72 óráig lehet. Amennyiben 72 órán belül a bútor vételára nincs kiegyenlítve, az a foglaló elvesztésével jár.
- Foglalástól elállni a foglaló elvesztése nélkül, csak abban az esetben lehetséges, ha a fotókon szereplő termék nem egyezik meg az eredetivel, illetve használatát befolyásoló,valamint feltűnő esztétikai hibára nem hívtuk fel előre a figyelmet. Árnyalatbeli különbségek, melyek függhetnek a monitor beállításától is, méret megadások ellenére, méretproblémára hivatkozva elállni a foglalástól, a foglaló elvesztése nélkül nem lehet.
- Rendelt bútor esetén 30% előre fizetendő, készpénzben vagy átutalással, a fennmaradó 70% vételár, plusz az esetleges fuvar díj, kiszállítás előtt átutalással, legkésőbb kiszállításkor készpénzben fizetendő.
1. Debrecenbe is vállalnak kiszállítást?
Igen. A kiszállítás díja 160km-en belül 250ft/km. Ezt meghaladó távolságot a Szalai Fuvar Kft. egyedi díjszabása határozza meg. Debrecenbe a szállítási költség kb 50.000Ft. Pontos árajánlathoz kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
2. Mikor vannak nyitva?
Bemutatótermünk hagyományos nyitvatartással nem rendelkezik. Amennyiben szeretné személyesen is megtekinteni kínálatunkat, legyen kedves időpontot egyeztetni velünk a megadott elérhetőségek egyikén. Bejelentkezés előtt az adott bútor helyét felmérni szíveskedjen és a pontos méreteket hozza magával, hogy érdemben tudjuk segíteni a választásban.
3. Ezt a kanapét néztem ki, csak kisebb méretben. Van esetleg?
Mindegyik garnitúránk más méretekkel rendelkezik, egyedi méretek készítését nem tudjuk vállalni. Ha nem felel meg a méret, nézzen ki egy másik típust, bármilyen színben elkészítjük, jobbos vagy balos kialakításban, felár nélkül. Esetleg írjon üzenetet, hátha hasonlót be tudunk szerezni, ami nem szerepel az itteni kínálatban.
4. Zöld színben szeretném ezt a garnitúrát. Mennyibe kerül?
Nálunk kizárólag prémium minőségű szövettípusok vannak összeválogatva, így lehetőség sincs egy olcsó, gyorsan kifakuló, repedező szövettel mellé nyúlni, legyen bármilyen extrém a színvilág. Rengeteg zöld árnyalatunk van, szöveteink többsége jelenleg felár nélkül választható. A teljes szövetkínálatunk személyesen megtekinthető bemutatótermünkben, kérésre emailben is el tudjuk küldeni az igényeinek legmegfelelőbbet.
5. Mit tegyek, ha tanácstalan vagyok, nem tudom, melyik bútor illene jobban az otthonomba?
Több éves tapasztalattal és a lakáskultúra iránti szenvedéllyel készséggel állunk rendelkezésre minden otthon-álom megvalósításában. Mindenképpen érdemes hozzáértővel konzultálni, ha még bizonytalanok vagyunk, hiszen gyakorlott szem könnyedén segíthet a megfelelő arányok és formák, színek és funkciók megtalálásában.
6. Mi történik, ha a megvásárolt bútor nem illik a lakásomba?
Előfordulhat, hogy a kiválasztott bútor mégsem felel meg az előzetes elképzeléseknek. Ezért minden kedves vásárlónknak azt javasoljuk, hogy a vásárlás alkalmával tájékozódjon cseregaranciánkról. Mivel bútorkínálatunk darabjai közül nem mindegyik cserélhető, a megvásárolt termékek egyedi elbírálás alá esnek cseregarancia tekintetében.
7. Mit tegyek, ha olyan bútort szeretnék, amit nem látok a kínálatban?
Előfordulhat, hogy jelenlegi készletünkben nem talál igényeinek megfelelő, tökéletes darabot. Ez esetben érdemes felvennie velünk a kapcsolatot, és igyekszünk további lehetőségeket felkutatni, az Ön igényeire szabva.
8. Hogyan működik a rendelés?
Személyes rendelés esetén a bemutatótermünkben segítünk a kiválasztásban és a rendelés előkészítésében, ahol széles szövetkínálatunkból is választhat. A weboldalról az online rendeléseket telefonon, illetve e-mailben történő egyeztetés után tudjuk rögzíteni. Rendelés 30% előleggel történik. Email-ben küldjük a számlát, előleg fizetése után továbbítjuk a gyártónak a rendelést.
9. Hogy működik a szállítás?
Amennyiben a házhozszállítást választja, kérje egyedi díjazásunkat, mely km alapján törénik. A házhozszállítás kapuig történik. Amennyiben városi kiszállítást kér, abban az esetben a parkolóhelyről 20 méteren belül gondoskodni szíveskedjen. Időpontra érkezik a szállítmány, rakodást nem tudunk vállalni.
Bútoraink szállítása saját autóval történik, így csak könnyen megközelíthető bozótmentes, aszfaltos úton vállalunk fuvart. Rakodó kollégánk nincs. Előzetes megbeszélés alapján, időpontra érkezünk, ahogy a vevő tud hívni segitséget, ha szükséges. Pakolást közepes méretű kanapétól célszerű 2 férfinak végeznie. Rendelés előtt feltétlen mérje meg az ajtónyílásokat, esetleg az ablakon beadás lehetőségét. Egyedi bútoroknál méretproblémára hivatkozva nincs lehetőség cserére, vagy visszavásárlásra ! Egy magas háttámlás ülőgarnitúrának jellemzően 90-cm ajtónyílás szükséges szétszerelés nélkül. Nagyobb méretű bútorainkat több részben szállítjuk, ellenben összeszerelésük gyerekjáték, az elemeket csak össze kell akasztani, legfeljebb a bútorlábakat kell csavarozni. Egyedi rendelés esetén csomagolva, készletről való vásárlás esetén csomagolás nélkül szállítjuk a bútort.
10. Hogyan működik a fizetés?
- Készletről azonnal elvihető bútoraink teljes összegét készpénzzel, vagy banki átutalással fizetheti.
- Amennyiben foglalni szeretné a kiszemelt készleten lévő bútort, a foglalás összege 20.000Ft. Foglalni egy adott bútort 72 óráig lehet. Amennyiben 72 órán belül a bútor vételára nincs kiegyenlítve, az a foglaló elvesztésével jár.
- Foglalástól elállni a foglaló elvesztése nélkül, csak abban az esetben lehetséges, ha a fotókon szereplő termék nem egyezik meg az eredetivel, illetve használatát befolyásoló,valamint feltűnő esztétikai hibára nem hívtuk fel előre a figyelmet. Árnyalatbeli különbségek, melyek függhetnek a monitor beállításától is, méret megadások ellenére, méretproblémára hivatkozva elállni a foglalástól, a foglaló elvesztése nélkül nem lehet.
- Rendelt bútor esetén 30% előre fizetendő, készpénzben vagy átutalással, a fennmaradó 70% vételár, plusz az esetleges fuvar díj, kiszállítás előtt átutalással, legkésőbb kiszállításkor készpénzben fizetendő.